piątek, 2 sierpnia 2013

Drugi post

Cóż... Robię to z bolącym sercem, bo pomysłów mamy z Anią mnóstwo, ale czasu chyba nie tak dużo. Od dwóch miesięcy nie kontaktowałyśmy się i dlatego postanowiłam nie trzymać was w niepewności i po prostu powiedzieć, że nie wiem, co dalej z Klatką. Czy to jest zawieszenie? Nie mam pojęcia, jednak mam nadzieję, że nie. Tymczasem możecie mnie spotkać tutaj:

ksiezycowa-przeszlosc (wilkołaki)
ulotne-cienie (anioły i demony)
zagubiona-zemsta (dramione)

Dziękuję, że byliście, Wellesie.

3 komentarze:

  1. Szkoda, że zawieszacie, ale rozumiem. Mam nadzieję, że mimo to kiedyś powrócicie tutaj, gdyż bardzo spodobało mi się to opowiadanie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka szkoda :| A tak świetnie się zapowiadało, w każdym razie czekam może jeszcze uda wam się dogadać i pojawi się jakiś nowy rozdział, a raczej więcej niż rozdział. :D W każdym razie nie odpuszczajcie sobie dziewczyny bo świetnie wam szło! </3

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę szkoda, że tak szybko się to skończyło. To musi być trudne pisać w dwie osoby - żeby tak się zgrać i razem zabrać do pracy.
    No cóż, żałuję, że nie będę mogła przeczytać dalszego ciągu opowiadania. Z chęcią natomiast zajrzę na inne Twoje blogi. Nie wiem kiedy, nazbierało mi się zaległości na innych blogach, które obserwuję, i tamte mają pierwszeństwo. Obiecuję jednak, że do Ciebie też zajrzę.
    Pozdrawiam i życzę weny - mam nadzieję, że kiedy już zawitam do Ciebie, będę miała mnóstwo do czytania.

    OdpowiedzUsuń


Wstawiony przez Wellesie.